Strony

czwartek, 28 marca 2013

Przywitanie...

Hejka...    
No więc zaczynam pisać mojego drugiego bloga. Mój stary blog mi się nie podobał. No i nie pisałam tam tak jak chciałam, ale wracając do tego bloga. Na tym blogu będę opisywać moje życie no i może pojawi się coś jeszcze. A tak w ogóle to mam na imię Ola i mam 13 lat. (skończone ;-) ). Interesuję się blogowaniem, muzyka i modą. Moją najlepszą przyjaciółką jest Ola ;-). Ale mam też koleżankę, która mi pomaga w różnych sprawach. Nie lubię jak się ktoś na mnie gapi. Bo jestem osobą wstydliwą. Dlatego prowadzę bloga. Chcę przełamać moje lęki. Mam nadzieję, że blog wam się będzie podobał.      :-)
                                                                                   
 Wiem nie jestem ładna no ale jakoś muszę to przeżyć. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz